Ako u nás nakupovať
1. Výber tovaru
K výberu tovaru slúžia kategórie v hornom hlavnom menu na hlavnej stránke alebo v menu vľavo na ďalších podstránkach. Pokiaľ si vyberiete a chcete nakúpiť, stlačte u vybraného tovaru tlačidlo „DO KOŠÍKA“.
2. Nákupný košík – objednávka
Obsah košíka môžete upravovať kliknutím na ikonku košíka v pravo hore. Z košíku ide tovar zmazať alebo dokončiť objednávku. Pokiaľ vlastníte zľavový kód, zadajte ho do príslušného políčka pod položkami v košíku. Ak chcete tovar, ktorý mate v košíku objednať treba vyplniť všetky polia v ďalších krokoch nákupného procesu a kliknúť na „Odoslať objednávku“. Týmto sa objednávka odošle, na e-mail vám príde informácia o prijatí objednávky.
3. Voľba spôsobu dopravy a platby
V košíku je základná možnosť dopravy a platby v závislosti od krajiny z ktorej pochádzate. Tovar doručujeme kuriérskou spoločnosťou GLS.
Platiť môžete na dobierku (je účtovaný príplatok), kartou cez zabezpečenú platobnú bránu alebo klasickým bankovým prevodom, kedy Vám na email zašleme údaje k platbe. V prípade dobierky alebo platby kartou Vám objednávku vieme spracovať okamžite s lehotou dodania uvedenej pri každom produkte, v prípade platby prevodom tovar zasielame až po pripísaní platby na náš účet.
4. Potvrdenie objednávky
Pokiaľ bude všetko v poriadku, objednávku Vám emailom potvrdíme a následne spracujeme a odošleme, prípadne sa dohodneme na ďalšom postupe.
5. Vrátenie tovaru alebo reklamácia
Ak ste s tovarom neboli spokojní, máte možnosť nám ho v lehote do 14 kalendárnych dní vrátiť. V takom prípade nás o svojom zámere informujte emailom alebo telefonicky a tovar nám zašlite na adresu uvedenú v kontaktoch - na náš sklad do Kútov. Pribaľte originál (nie kópiu) faktúry, na ktorú napíšte Váš IBAN , na ktorý Vám vrátime cenu za tovar. Vrátenie ceny tovaru na váš účet prebehne najneskôr do 15 dní.